Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 8, 2005
Image Size
663 KB
Resolution
850×1169
Thumb

Stats

Views
1,730 (1 today)
Favourites
12 (who?)
Comments
19
Downloads
21
×
Ghost Nova by DotWork-Studio Ghost Nova by DotWork-Studio
*Full view is recommended here*

i needed to relax, done 1 full project in one day, all mostly by myself, then presented stuff! hoo... i needed a break, so i drew this, its Ghost Nova for the upcoming starcraft ghost.

colored in photoshop
drawn in pencil
all from 9am to 1.40pm

enjoy
Add a Comment:
 
:iconabby0403:
abby0403 Featured By Owner Oct 5, 2007
hey...why didn't i see this before :(

I :heart: the background
and the whole design on her
the guns
hell, could i say i love everything? :love:

yeah, except the eyes
Reply
:icondotwork-studio:
DotWork-Studio Featured By Owner Oct 6, 2007  Hobbyist Digital Artist
yeah, the eyes was screwed, but forget it, its old.

thanks!
Reply
:iconallyn90:
Allyn90 Featured By Owner Dec 30, 2005
O.O you are freakin awesome. no, seriously~! cant wait to see her blow some shit up and kick some asses. :laughing:
Reply
:icondotwork-studio:
DotWork-Studio Featured By Owner Dec 30, 2005  Hobbyist Digital Artist
thanks! ya, everyone wanna see her blow things up, just that, when is the game coming? we dunno, and we are waiting
Reply
:iconprime-mover:
Prime-Mover Featured By Owner Dec 14, 2005
Nice pic! I've been holding my breath for that to come out for the longest time, though I'm sort of disappointed that they seem to have nixed the Protoss Zealot character you could play for it.
Reply
:icondotwork-studio:
DotWork-Studio Featured By Owner Dec 14, 2005  Hobbyist Digital Artist
oh man, the hell is that? maybe because it is damn cheating, with archons, high templar, dark templars. But its gonna be cool with the protoss.

anyhow, thanks for the comment and fav!
Reply
:iconchosenblood:
CHOSENBLOOD Featured By Owner Nov 10, 2005  Student Traditional Artist
Very cool. Can't wait to see her blow some shit up.
Reply
:icondotwork-studio:
DotWork-Studio Featured By Owner Nov 12, 2005  Hobbyist Digital Artist
everyone wants to see her blasting the poop outta anything, thanks btw!
Reply
:iconwithout-eyes:
Without-Eyes Featured By Owner Nov 8, 2005   Traditional Artist
wow! this fabulous work!
Reply
:icondotwork-studio:
DotWork-Studio Featured By Owner Nov 12, 2005  Hobbyist Digital Artist
thank you!
Reply
Add a Comment: